donderdag 19 januari 2012

Workshop

Lieve allemaal,

Volgens mij is het probleem opgelost met het achterlaten van berichtjes, gelukkig. Het is zo vervelend als je van jullie van die lieve reacties krijgt en je kunt zelf niet reageren. Hopelijk blijft het goed gaan.

Vanmorgen heb ik een workshop gegeven voor wat dames van onze kerk. We gaan dat voortaan iedere maand doen en lekker bij mij thuis. Het is zo veel makkelijker dan dat ik alles iedere keer mee moet slepen.
De dames hebben vintage kaartjes gemaakt, eerst geleerd hoe je een "oud"randje aan je papier maakt en daarna nog laten zien wat je met inkt kunt doen mbt het ouder maken van je kaart. Ze zijn zo lekker enthousiast !!! Het is gewoon leuk om alles uit te leggen. De volgende datum is al geprikt.

Hieronder de vorbeeldkaartjes die ik voor deze workshop had gemaakt.





Het papier komt allemaal van de Action, zijn de nieuwste blokken. Net het kaartje met de lantaarn is een oud blok van vorig jaar. De stansjes zijn van Marianne Design en Joy!craft.

Ik ga maar snel een nieuw thema verzinnen voor de volgende keer.

Fijne avond allemaal, ik heb samen met mijn man nog een nieuwjaarsreceptie van de rijscholen uit de buurt ( wij hebben zelf ook een autorijschool ).

Mieke



8 opmerkingen:

  1. Leuke serie kaartjes heb je gemaakt Mieke. Terneuzen is mij net iets te ver weg (ik woon tussen Assen en Groningen)anders kwam ik een gezellig een workshopje bijwonen :)
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke mooie kaartjes mieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi deze vintage kaartjes! Ik heb dat papier ook allemaal. Misschien moet ik jouw kaartjes even liften :-))) Ik vind ze echt heel mooi!
    Veel plezier op de nieuwjaarsreceptie! Wij hebben er volgende week nog een van onze scholengemeenschap ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke serie kaarten heb je gemaakt, leuk zeg om een workshop te geven aan de dames, inderdaad lekker thuis, hoef je niet alles mee te slepen, vaak neem je dan net het verkeerde mee.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooie kaartjes hoor, vintage is echt in
    groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk joh dat je workshops geeft en heerlijk dat de dames zo enthousiast zijn. Word je zelf ook weer door gestimuleerd. Mooie voorbeelden heb je gemaakt zeg! Top.
    Wat dacht je van een wiebelkaart de volgende keer ;-)
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Mieke

    prachtige voorbeeld kaartjes heb je gemaakt
    kan me helemaal indeneken dat je workshop zeer geslaagd was
    Suc6 weer voor de volgende

    gr eveliene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het zijn allemaal leuke voorbeelden

    heel erg bedankt voor de verjaardagskaart
    ik vondt hem heel leuk, en de vlinderstans is ook heel mooi

    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten