maandag 9 januari 2012

Bruna

Lieve allemaal,

Wat leuk om jullie lieve berichtjes te lezen,bedankt het doet een mens goed.
Fijn om weer terug te zijn in blogland.
Ik wilde jullie vanavond twee kaartjes laten zien die ik afgelopen week gemaakt heb. Afgelopen week was een vriend van Ramon jarig en hebben we een boek voor hem gekocht bij de Bruna, het boek werd netjes ingepakt met ontzettend leuk jongenspapier met letters. Ik kreeg een extra stukje om wat kaartjes mee te maken. Zie hier onder het resultaat.



Ik heb alle rondjes uit het papier geknipt en daar karton in verschillende kleuren achter geplakt. Verder heb ik er nog wat tekentjes of letters bij geplakt. Heb uiteindelijk een serie van 6 kaartjes gemaakt.
Meneer van de Bruna bedankt !!

Veel liefs en ik kijk uit naar jullie reacties,

Mieke


11 opmerkingen:

  1. Wat lief dat jij een extra stuk inpakpapier kreeg :-D Je hebt ze heel mooi verwerkt in je kaarten, ze zijn echt heel leuk! Helemaal anders dan anders. En ook perfect om als mannenkaarten te gebruiken hé :-D Ik wil je 4 andere kaarten van deze serie ook wel zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een leuk idee, dan krijg je wel een heel mooi passend geheel, ik vind je kaartje super geworden! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een aardige meneer bij de Bruna! Ik vind de eerste foto het leukst. Er staat met wat fantasie L@n@! en zo het onze dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze zien er harstikke leuk uit mieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super tof resultaat! Knalt er af! Ik doe wel vaker kaartjes maken met pakpapier, zodat het leuk bij het cadeautje past!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof zeg. Ik vind je kaart te gek. Wat een leuk papier joh. Misschien moet ik ook maar eens naar de Bruna hihihi.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat Leuk zeg dat je extra papier mee kreeg!! En je hebt er prachtige stoere kaarten mee gemaakt!!!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is die man een schatje! Heel toffe kaartjes en leuk gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf is je kaart, zo mooi strak, mooie kleuren en ook nog stoer!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoe stoer en bijzonder creatief heb je dat gemaakt, enorm gaaf hoor.

    Warme groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten