maandag 16 januari 2012

DCL # 122

Iedereen heel erg bedankt voor jullie reacties, ik word er altijd zo blij van !!!

Vandaag een kaartje gemaakt voor de Dutch Card Lovers. Deze keer was de opdracht een BLAUWE kaart te maken volgens een schets.
Ik ben eens in de kast gedoken en vond nog een (nieuw) oud blokje papier van de Action met allerlei kleuren blauw, het heette dan ook Hemelsblauw.
Ik heb het kaartje simpel gehouden, net als de schets. Verder heb ik nog een fotolijstje van de Xenos gebruikt.



Fijne avond allemaal nog,

Mieke.

ps: sorry als je geen reactie van mij krijg,het probleem is nog niet opgelost.

14 opmerkingen:

  1. Mooi papier, mooie kaart! Ik vind de fotolijstjes die je altijd gebruikt ook heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor clean en simple!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh dit ziet er wel heel super uit. Wat leuk dat fotolijstje. :)
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart!!
    Je vorige kaarten zijn ook erg leuk. Mooi die mallen van MD en dan het bijpassende papier erbij!!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grappig idee om zo'n fotolijstje te gebruiken op een kaart!. Ik vind het een erg lief kaartje met dat engeltje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een hele aparte kaart Mieke!
    probeer het eens met google chrome! bij mij gaat nu alles prima!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi gedaan! Heel leuk met dat fotolijstje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi!!! wat een gaaf fotolijstje! bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dat fotolijstje gaaf zeg. Het past er perfect bij. Het papier ken ik maar heb ik nog nooit weten te gebruiken. Jij wel! Heel mooi gedaan.
    Bedankt weer voor het meedoen met DCL.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje weer!
    Heel mooi.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie aparte kaart en leuk die tekst
    bedankt voor je deelname aan DCL
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel apart hoor gaaf gedaan. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten