maandag 23 januari 2012

Gamma

Goedemiddag,

Leuk, dat jullie langs komen. Vandaag lekker een vrije dag, het is hier tot half 4 stil. Lekker alleen thuis, tijd voor de knutsel.
Afgelopen week ben ik bij de Gamma geweest en ook daar kun je leuke knutselspulletjes vinden voor geen geld !!!
Ik ben even over de behang en verf afdeling gelopen en heb leuke kleurtjes bij elkaar gezocht. Bij thuiskomst direct kaartjes zitten maken want mijn hoofd zat vol met ideeën.

Zag ik ook dat de challenge bij de Dutch Card Lovers een kaart is met een foto er op, ik heb ( in mijn ogen ) direct de leukste uitgezocht en wil deze dan ook inleveren voor de challenge.


Voor deze kaart heb ik een foto, een verfstaaltje en metalickartoon gebruikt. De bovenhoek van de kaart spiegelt een beetje van de flits. Hieronder volgen nog wat kaartjes uit deze serie.








Alle materialen voor deze kaartjes zijn te vinden bij de Gamma !!!
Het is een lange post geworden, maar ik vond de serie zo leuk dat ik alle kaartjes wilde laten zien.

Nog een fijne dag verder,

Mieke




18 opmerkingen:

  1. WAT een gaaf idee Mieke! Ik vind de kleurenstalen enorm leuk op een kaart. De bovenste is mij favoriet. Mooi fris blauw, daar hou ik van!
    Bedankt voor het meedoen met DCL, Mieke!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwww mieke

    Wat een prachtige creatie;s heb je ermee gemaakt
    ik zit ook lekker aan de knutsel ben,ook alleen, heb er ondertussen ook al 1tje af ,dus ga ik hem zo ff fotograferen
    nog veel knutsel plezier

    gr eef

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee!!!
    Ik vind je kaartjes allemaal prachtig!! Leuk dat je met die materialen zulke mooie kaarten hebt gemaakt!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk en origineel bedacht!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé wat origineel! Ze zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt giga(mma) gaaf!!!!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo en zoveel, leuk hoor ik kan niet kiezen, ze zijn allemaal super! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaartjes hoor! Toen ik het las vanmorgen dacht ik: o ja, moest ik ook eens doen, naar de bouwmarkt. Ook omdat mijn vriendin pas zei dat je er ook leuke staaltjes behang kon halen. Ik ben niet teleurgesteld, maar dat lees je nog wel op mijn blog. Bedankt voor de inspiratie! groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je hebt er leuke kaartjes mee gemaakt mieke zien er vrolijk uit.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk en originele serie! Lekker kleurrijk en ideaal voor je bijdrage bij DCL!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind ze super gaaf en inspirerend! Op naar de bouwmarkt! Bedankt dat je met ons meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie frisse kaarten! Leuk en origineel, Mieke!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw!! Wat gaaf gedaan, de ene nog mooier als de ander. Wat geeft dat een leuk effect, zeker als de foto's ook in dezelfde kleur is als de verfstaaltjes.Ook de kleuren vindt ik lekker fris en vrolijk zoals mijn voorgangers al zeiden. Toppie!!
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat leuk gedaan zeg een heel erg leuk effect die foto's bij die kleurstaaltjes. Bedankt voor je delname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat veel kaartjes! geweldig leuk! bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat origneel en erg leuke mooie kaartjes
    bedankt voor je deelname aan dl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten