zaterdag 14 januari 2012

Cards Only

Lieve allemaal,

Ook ik heb problemen met reageren op jullie blogs, maar he what's new....
Afgelopen week heb ik nog wat kaartjes zitten maken naar ideetjes uit de nieuwe Cards Only.
De bloemetjes stonden in het blad beschreven en zijn van pijperagers gemaakt, echt een heel leuk idee ( beoordeel zelf maar...)



Helaas kun je de felle paarse kleur hier niet goed zien, op de foto lijkt het meer blauw.

Het papier komt bij Paper and Pictures vandaan, de knoopjes bij de Boekenvoordeel en de pijperagers bij de plaatselijke hobbywinkel ( veel meer dan zulke spulletjes hebben ze dan ook niet , zucht )

Ik ga vandaag de voorraad aanvullen, heb gisteren nog een leuke verkoop gehad.

Veel liefs,

Mieke



6 opmerkingen:

  1. Die kaartjes zijn zooooooo mooi! Daar word je helemaal vrolijk van!!
    Leuk idee de bloemetjes met pijpenragers! Dat wil ik ook wel eens proberen. Het geeft echt een lief resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee heerlijke kaartjes in kleuren die zo je scherm afspringen! Mooi hoor!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al weer van die vrolijke kaartjes (net als je vorige post!. Pijpenragers liggen hier ook nog in de kast, dus wie weet ga ik het ook eens uitproberen!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een fleurig kleurige kaarten heb je gemaakt mieke, ziet er heel leuk uit.

    groetjes kairn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er wel geinig uit die bloemetjes
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke vrolijk en kleurrijke kaarten. Erg mooi!
    Ik had gelukkig geen problemen met bloggen!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten