dinsdag 10 januari 2012

CFY # 40

Lieve bloggers,

Wederom bedankt voor de reacties op mijn
'Bruna"-kaarten !!!

Ik wilde nog meedoen met de challenge van CFY, nog net op tijd. Vanavond sluit de challenge.
Ik heb de nieuwe malletjes van Marianne Design gebruikt en ook paper uit het nieuwste paperbloc.
Het was weer leuk om met een challenge mee te doen, al kost het nog wel wat moeite om mijn fantasie de vrije loop te laten.


Dit is de schets die je moest gebruiken :


Fijne dag allemaal,

Mieke



7 opmerkingen:

  1. ik vind het een hele vrolijke kaart mieke en erg kleurrijk.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is gewoon fantastisch! Zo'n vrolijke kleurtjes! En die vogeltjes en vogelhuisjes, wat een leuk idee! Moet ik onthouden, heb ook één van de stansen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie vrolijke kaart!! Leuk die nieuwe mallen van Marianne Design hé! Ik heb ze ook aangeschaft.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk vrolijke kaart. Ik vind die stansen ontzettend leuk. Super gedaan, Mieke.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart, zo schattig met de vogeltje en de huisjes! Leuk dat je meedoet met CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke vrolijk kaart!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je weer een mooie creatie neergezet, echt heel mooi!
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten