vrijdag 6 januari 2012

Lift

Lieve allemaal,

Allereerst allemaal een goed, gezond, liefdevol en creatief  jaar gewenst !!!
Ook ik heb een blogstop gehad al was het niet gepland. Afgelopen 2 weken heb ik erg veel moeten werken, was alleen het oud/nieuw weekeinde vrij. Jullie begrijpen dus dat ik op hete kolen zat om te freubelen. Het is eindelijk gelukt.
Gisteren zijn we nog naar Doorn geweest, bij Paper and Pictures !!! Wat een winkel, zoveel papier. Ik heb er mooie spulletjes vandaan. Ik heb heel wat gekocht.Vandaag kwam ook nog mijn bestelling binnen met de Marianne Design spulletjes.Allemaal erg leuk, ik hoop dat het vannacht rustig is ( ik moet 3 nachten werken) zodat ik wat kan knutselen.

Nu mijn creaties. Ik had niet zoveel fantasie en ben vandaag aan het liften geweest.
Ik heb kaartjes van Cornelie en Caroline gelift met papier van de Action.
De eerste 2 zijn naar een idee van Cornelie en de laatste 3 van Caroline.






Ik hoop met meer regelmaat wat te posten dit jaar . Ik ben benieuwd naar jullie reacties, altijd fijn om te lezen.

Liefs, Mieke



13 opmerkingen:

  1. Jeetje wat een prachtige kaarten! Ik kan eigenlijk niet kiezen welke ik de mooiste vindt. En papier van de Action??? Alleen het laatste papier herken ik, de rest heb ik hier bij de Action helaas niet gezien....
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind ze er heel mooi uitzien mieke. en wat een mooi en leuk papier.
    nog de beste wensen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De beste wensen voor jouw ook! Mooie kaartjes, ik ben helemaal weg van de laatste drie, helemaal mijn smaak!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een fijn 2012 voor jou ook!
    Wat een mooie creaties heb je gemaakt! Het papier van de twee eerste kaarten heb ik ook, het andere papier niet. Jammer, want het is erg mooi!
    Geweldige kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. voor jou ook de beste wensen voor 2012
    en wat een schitterende kaartjes heb je gemaakt,
    dat papier van de action is echt suuuuuuuper,
    en je hebt de kaartjes geweldig mooi gemaakt.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij ook nog de beste wensen Mieke!
    Je kaarten zijn super. Ik ben dol op wiebelkaarten en deze zijn gaaf, maar de andere zien er ook top uit!
    Veel freubelplezier dit jaar.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaarten heb je gemaakt!! Een hele leuke serie is het geworden!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk zus! Die blauwe met vlinder vind ik erg gezellig! Wanneer sluiten we ons met alle spulletjes eens een paar dagen op? ;-)

    liefs
    Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaarten Mieke.
    En bedankt nog hoor voor je superleuke berichtje op m'n blog.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaarten Mieke!! De wiebelkaarten zijn mooi geworden, maar ook de andere 3 zijn superleuk! Het papier van de action is inderdaad erg mooi, je hebt het leuk verwerkt op je kaart!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Voor jou ook nog de beste wensen Mieke
    Wauuww wat een beol heb je er gemaakt
    Vind ze allemaal toppie hoor

    gr eef

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi,hoi

    Allereerst voor jouw en je gezin ook de beste wensen.

    Wat zijn je kaartjes weer leuk geworden.

    Groetjes Matty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mieke
    Wat een geweldig mooie beterschapkaarten, daar moet je van opfleuren.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten