zaterdag 14 januari 2012

Lift Challenge # 7

Lieve allemaal,

Op het laatste nippertje nog een kaartje voor de lift challenge .Ik had al een kaartje gemaakt voor de challenge maar was daar niet zo tevrede over.Uiteindelijk vanavond het volgende kaartje gemaakt.


Ik weer de nieuwe materialen van Marianne Design gebruikt. Ik kan er geen genoeg van krijgen. De vogelhuisje zijn zo leuk.


Op de binnenflap een boom met wat vogeltjes en aan de binnenkant ( helaas niet gefotografeerd) nog design papier met een rood hekje.

Hieronder de kaart die gelift moest worden.


Ik wens jullie nog een fijne avond,

Mieke


11 opmerkingen:

  1. Leuke lift! Echt knap gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook deze is mooi! Snap dat je weg bent van MD spullen, daar zit veel leuks bij. Bedankt voor je inzendingen!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een ontzettend leuke lift geworden. Ik ben ook weg van die leuke stansjes van MD.
    Leuk dat je meedoet met de liftchallenge, Mieke!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk idd die mallen, ziet er mooi uit! Mooie warme kleuren heb je gebruikt!
    Tof dat je meedoet met de liftchallenge!
    groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een prachtig gelifte kaart mieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En alweer een prachtige kaart! Ik vind het geweldig hoe je van de voorbeeldkaart deze kaart hebt weten te maken. Ik doe het je niet na!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier mag je wel degelijk tevreden over zijn, ziet er super verzorgd uit! Leuke mallen heb je gebruikt, bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi geworden !! Leuk idee met deze stanzen, misschien ga ik jouw idee wel liften ;-) groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die is echt heel mooi! Ik ben ook weg van die materialen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart, Mieke! Mooi ook die warme herfstkleuren!

    Groetjes, Carin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn ze weer prachtig zeg! Heel mooi gedaan!
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten