donderdag 14 februari 2013

Marianne Design Challenge # 74

Hallo allemaal, welkom aan mijn nieuwe volger.
Wat fijn jullie reacties voor mijn opa !!! Hij heeft een geweldig weekeinde gehad : feest met kinderen-, klein- en achterkleinkinderen.Zondag zijn echte verjaardag en de maandag de pers over de vloer, burgemeester e.d.. Hij krijgt nog steeds veel post. Opa heeft erg genoten en geniet nog steeds.


Vandaag laat ik jullie een kaartje zien, speciaal gemaakt voor het challenge blog van MD. Deze keer is de opdracht een labelkaartje in vrolijke voorjaarskleuren . Nu zijn er een heleboel verschillende labelkaartjes, dus de keus is ruim. Ik heb gekozen voor de vorm van een labelkaartje. Het is ook de bedoeling om een 3D plaatje of stempel van MD te gebruiken.



De konijntjes dansen vrolijk in het veld. Het 3D plaatje is van vorig jaar. Verder heb ik creatables gebruikt.Het papier is van het laatste nieuwe paperblock.


Ik hoop zo mijn bed in te duiken, voel me goed beroerd maar moet nog 3 late diensten draaien.

Tot snel,

Mieke
Posted by Picasa

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie labelkaart!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fleurige label kaart is het en grappig de konijntjes.Werk ze nog en hoop dat je gauw opknapt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je opa zo genoten heeft!
    Je hebt een mooie labelkaart gemaakt! Hopelijk knap je snel op. Succes met je late diensten.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liebe Mieke, du hast einen schönen, lustigen Frühlingslabel gemacht.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat je opa zo een super verjaardag heeft gehad, top Mieke. Wat is je kaartje supermooi, ik word er helemaal vrolijk van zo mooi met die frisse kleuren, een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige label en rust maar goed uit hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten