maandag 18 juni 2012

Uitslag blogcandy

Wat ben ik verwend zeg, zoveel kaartjes heb ik nog nooit gehad op mijn verjaardag. Caroline was helemaal jalours omdat zij midden in de zomervakantie jarig is krijgt zij meestal geen kaartjes en bezoek omdat men dan op vakantie is.

Het was iedere dag weer een feestje als de postbode langs kwam. zelfs vandaag kwam er nog een kaartje maar dat veranderde niet in de uitslag.
Joop, Caroline en Ramon hebben ieder apart twee kaarten mogen kiezen die zij het mooist vonden en uit deze twee moesten ze dan voor hun de mooiste weer kiezen.
De uitslag was bij allemaal bijna het zelfde.

De candy is gewonnen door :



Haar kaart werd door alle drie als mooiste gekozen, ik moet zeggen dat ik het er helemaal mee eens was.
Hieronder de kaart die José stuurde :



José vond hem een tikkie te roze maar ik vind het een geweldige kleur !!!

Joop had besloten dat nummer 2 ook een prijsje kreeg. de tweede prijs is dan gegaan naar :


Van Carin kreeg ik deze kaart :



Eigenlijk is iedereen een winnaar !!! Ontzettend leuk dat jullie de moeite hebben genomen om voor mij een kaartje te maken.

Op de onderstaande foto's zie je de gewonnen candy, foto 1 gaat naar José en foto 2 naar Carin.




Ik hoop dat jullie er veel plezier van mogen hebben.

De bedankjes voor iedereen zijn bijna af en kunnen hopelijk morgen op de post.
Iedereen HEEL ERG BEDANKT !!!!!

Heelveel liefs,

Mieke

ps: ik een extra pagina aangemaakt waar alle super mooie kaartjes te bewonderen zijn ( zie boven aan mijn blog )


6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaartjes heb je gekregen! Echt genieten.
    Leuke prijs heb je voor de winnaars. Jose en Carin gefeliciteerd!
    Groetjes mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. José, GEFELICITEERD met deze prachtige candy, zeer zeker verdiend!
    Wat leuk voor je Mieke, dat je zo verwend bent op je verjaardag! Prachtige kaarten heb je ontvangen. En wat een verassing dat ik een tweede prijsje krijg, erg LIEF van jullie, ben er zeer blij mee. BEDANKT!
    Nog een fijne avond!
    Groetjes, Carin.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Naaaa Mieke, wat een ontzettend leuke verrassing zeg. Ik ben wel apetrots dat mijn kaartje door alledrie is uitgekozen. Carin, jij ook van harte. Een beauty van een kaart!
    De prijs vind ik hartstikke leuk! Had het papier al zien liggen maar (nog) niet meegenomen. Helemaal mijn kleur en leuk de andere spulletjes er bij! Dank je wel hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, josé is een topper!! Prachtige kaart weer, zoals gewoonlijk!
    Hartstikke leuk, Carin ook gefeliciteerd, hele andere stijl, maar erg mooi gemaakt!
    Leuke verjaardags candy was het Mieke, vond het al leuk om een kaart voor je te maken.
    Fijne dag!
    Ga alle kaarten even bekijken, leuk!
    Groetjes cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Mieke,

    Ik wou je nog bedanken voor de leuke verrassing!!Ben net terug van vakantie anders had ik eerder gereageerd hoor!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten