maandag 11 augustus 2014

Blauw

Daar ben ik weer, terug van weggeweest. Lekker een weekje op vakantie geweest, nu de laatste week ingeslagen, om volgende week weer met frisse moed te beginnen .
Ik heb in de vakantie niet stil gezetten, al heb ik niet zoveel gefreubeld als ik had gedacht. Niet dat het erg is, heb veel genoten van het mooie weer en achterstallig onderhoud in de huishouding gedaan.

Ik heb het nieuwe paperblok van Marianne Design gekocht deze vakantie, blauw is niet zo mijn kleur maar wel mooie creaties meegemaakt ( sommige gelift , andere zelf  bedacht ).











Ik denk dat de foto's voor zich spreken.

Lieve zomergroetjes,

Mieke

5 opmerkingen:

  1. Wauw! Mooi Mieke. En ook de perfecte kleurcombi. Blauw en Kraft passen gewoon perfect bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zooo prachtighoor ik vind het super . Blauw is namelijk wel mijn kleur! Ik vind dat je je vakantie keigoed besteed hebt. Lolll

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten en cadeauverpakkingen in blauw, ik vind het juist heel mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er allemaal schitterend uit! Ik vind het super in in het blauw! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten