donderdag 17 juli 2014

MD Challenge # 109 : Maak eens wat anders dan een kaartje.....

Hoi allemaal,

Vandaag start de laatste challenge voor de zomervakantie, je kunt er wat langer overdoen, namelijk tot 13 augustus !!!
Deze keer mocht ik de challenge verzinnen, ik wilde graag iets anders zien dan een kaart maar wel met de materialen van Marianne Design.

Ik had al heel lang wat doosjes liggen , en ben daarmee aan de slag gegaan.


Het doosje is een serie van 3 en gekocht bij de Action, net als de pareltjes. De andere materialen zijn van Marianne Design.
Zo leuk om te maken en kado te geven.


Binnenin heb ik ook wat bloemen gemaakt en wat pareltjes geplakt.
De buitenkant heb ik beplakt met ribbelkarton ( op de foto niet te zien ).

Ik heb de volgende materialen gebruikt :
vogeltjes : Col1311 Birds

 Doen jullie ook mee ? Klik hier om mee te doen.

Groetjes, Mieke

9 opmerkingen:

  1. Hoi Mieke,
    Wat een super leuke challenge heb je verzonnen, ik heb me helemaal uit kunnen leven, haha.
    Jij zo te zien ook! Wat een ontzettend mooi cadeaudoosje heb je gemaakt. De kleuren combi van bruin met het frisse blauw vind ik ook prachtig.
    Ik ben benieuwd wat de deelnemers ervan gaan maken!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er super uit, heel gaaf ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke opdracht heb je verzonnen Mieke! helaas is het mij de vorige keer niet gelukt om mee te doen aan jullie challenge.. Ik baalde wel zeg. Maar deze keer waag ik gewoon weer een poging ;) . Maar nu nog eventjes over jouw creatie. Ik vind hm werkelijk prachtig!

    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat supermooi gemaakt Mieke, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan Mieke! Een heel leuk cadeautje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig weer ,lekker vrolijk, mooi papier en een super leuk doosje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dat er leuk uit! Heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi zeg, je zult maar iets cadeau krijgen in zo'n prachtig doosje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Mieke,
    Leuk zeg, prachtig voorbeeldje ....
    Ik heb mij helemaal kunnen uitleven en wat een prachtige crea's heb ik hier bij jou kunnen bewonderen ... ik ben gelijk volger geworden.
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten