zaterdag 16 augustus 2014

Verjaardagen

Gisteren en vandaag lekker zitten freubelen.
Vanavond vieren wij de verjaardagen van mijn zus (40) en haar man (52). Voor beide heb ik iets gemaakt. We doen niet meer aan kadootjes maar soms is wat freubelen toch wel erg leuk.
Voor mijn zwager heb ik een kaart gemaakt met de nieuwe fototoestel-mal en polaroid-mal van Dutch Doobadoo gemaakt.



Het is zo ontzettend leuk om te maken, het fototoestel is een mapje waarin je weer een "foto" kunt stoppen.


Op de "foto" heb ik de 2 kleinste maten polaroid geplakt.

Voor mijn zus heb ik, met mijn nieuwe envelop punch board een doosje, gemaakt.


En daar dit armbandje ingestopt. Het armbandje heb ik zelf gemaakt, een voorbeeld kwam ik tegen op Pinterest, leek zo makkelijk maar het was toch iets anders........
Ben wel blij met het resultaat !!!



Zo nu ga ik nog even verder freubelen totdat we naar de verjaardag gaan, we mogen daar heerlijk mee eten, dus daar hoeven we zelf niet meer over na te denken.

Komende week moet ik weer beginnen met werken, de vakantie zit er op. Ik begin mijn werkweek met een vrije dag, een soort verlening van mijn vakantie :)

Liefs, Mieke

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart en doosje met armband heb je gemaakt! Dit zijn toch echt wel cadeautjes die je geeft ;-). Wat zullen ze verrast zijn! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n zelfgemaakte spulletjes zijn altijd leuk Mieke en zeker als ze zo mooi zijn als deze!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je prachtig gedaan! Die fototoestel-mal is erg leuk!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dit kaartje mag er ook zijn. Ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je heel mooi gemaakt voor je zus en zwager ☺
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. stoer die fototoestel kaart en vrolijk het doosje met inhoud!

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten