zondag 4 mei 2014

Zo leuk !!

Afgelopen week weer heel wat kunnen knutselen. Vanaf maandag ga ik 4 dagen van 4 uurtjes werken. Het is nu 4 weken geleden dat ik geopereerd ben en heb er wel zin in. Er is nu 10 kg af.

Van de week kwam mijn bestelling binnen met nieuwe spulletjes van Marianne Design en o, wat zijn die beestjes leuk. Ik heb het uiltje en het katje gekocht, ook het nieuwe paperbloc is super.

Hierbij een greep uit mijn nieuwe creaties :


Ik heb al zolang kraft tasjes in verschillende maten  liggen, met en zonder venster.
Hierboven een tasje met venster, leuk om een kadootje in te doen bij een geboorte.


Dit tasje is voor meerdere doeleinde te gebruiken


De pillowbox mal van dutch doobadoo gebruikt en gepimpt met de uiltjes.

Oja, nog zo iets leuks van de week : We hebben een kitten opgehaald, 6 weekjes oud en we hebben haar Tijgertje genoemd.
Onze andere 2 katten moeten nog even wennen, maar dat komt wel goed.


Nog bedankt voor jullie reacties op mijn vorige post, altijd leuk om te lezen.

Fijne avond, 

Mieke

11 opmerkingen:

  1. Leuke tasjes, leuke uiltjes, én...leuke kitten.
    Veel plezier met Tijgertje!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattige tasjes, en wat een scheetje mooi getekend.
    liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer vrolijk uit, goed idee om mijn oude pillow boxjes op te pimpen. Sterkte met je werk, wacht nog maar even met bedden opmaken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tasjes Mieke! En het katje...wat een dotje!
    Leuk dat je al zoveel bent afgevallen, dit moet een geweldig gevoel zijn om op je weegschaal te staan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super dat je al 10 kg bent afgevallen Mieke, top en fijn dat je weer gaat beginnen met werken. Wat een prachtige creaties heb je gemaakt, super. Zo lief jullie kitten, wat een schitterende foto.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie creaties en wat een super leuke nieuwe huisgenoot

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat knap zeg 10 kilo afgevallen!!! Wat een prachtige kadotasjes, super vrolijk!! Enne...wat een schatje die om het hoekje komt kijken ;-). groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke tasjes heb je gemaakt!
    Heel vrolijk die nieuwe papiertjes.
    Ah wat lief is jullie kitten zeg, hopelijk wend ze gauw :)
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk die cadeau-tasjes. En die nieuwe malletjes zijn echt leuk. Vooral die uiltjes vind ik helemaal te gek!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een scheetje zeg. Dan zou ik er ook zo weer eentje willen want wat is de onze dan alweer groot geworden en dat terwijl ze officieel nog steeds een kitten is. Geniet er maar lekker van ook poesjes worden veel te snel "groot" Je tasjes had ik al op Pinterest gezien erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow geweldig 10 kilo al, super !
    Je creaties zijn ook weer schitterend, zo mooi en vrolijk allemaal.
    En wat een lieve kitten zeg, maar wat jong om al bij de
    moeder poes weg te gaan ? Of heeft dat een reden.
    Heel veel plezier er iig mee ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten