dinsdag 20 mei 2014

Embossingfolders en restjes papier

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik wat kaartjes laten zien, gemaakt met embossingfolders ( in dit geval van de Boekenvoordeel ).
Ik heb ze al een tijdje liggen , gekocht omdat ik ze zo leuk vond, maar wist niet zo goed wat er mee te doen.
Vandaag eens lekker mee aan de slag gegaan, het was hier erg benauwd , dus buiten zitten was geen optie.
Ik had bij de Boekenvoordeel ook de Hexagoon malletjes gekocht. Het kleinste malletje is de grote van de embossingfolder. Een leuke manier om je restjes eens op te maken.


Sommige hexagons heb ik 3D geplakt en andere direct op de kaart, schoentjes zijn van MD



Een echt Hollands kaartje.....



Deze laatste kaart is met een andere embossingfolder gemaakt, bewust geen stempel gebruikt zodat je zelf kunt weten waar je de kaart voor gaat gebruiken.

Ik ga vanavond nog even verder maar dan met mijn washi tape.

Groetjes,  Mieke

8 opmerkingen:

  1. Zo Mieke jij bent weer goed bezig geweest zeg! En wat zijn ze leeeuk :)
    Super!

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een hoop mooie kaarten heb je gemaakt! Leuk dat je met de embossingfolder en stans zulke verschillende kaarten hebt gemaakt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed bezig, wat zijn ze mooi!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze stuk voor stuk weer erg leuk geworden .
    fijne dag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Mieke
    wat zijn ze allemaal mooi gemaakt ,zo zie je maar weer wie wat bewaard.het is een goed idee ,ga ook maar eens neuzen in mijn doos ik gooi ook niks weg.
    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke serie! Hexagons blijven leuk en je hebt ze op een mooie manier verwerkt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW, diese Karten sind wunderschön
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  8. de kaarten met de hexagons zijn supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten