woensdag 14 mei 2014

liftchallenge

Lieve allemaal,

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige post. Ik blijf deze week nog maar 4x4 uur werken, volgende week zien we wel verder.

Omdat ik nu wat meer tijd heb om te knutselen, wilde ik graag weer eens meedoen met de liftchallenge
De lift kaart trok direct mijn aandacht en was het vanmiddag zo gemaakt.
Volgende maand is mijn neefje jarig en hij houdt erg van griezelen.



Het papier wat ik gebruikt heb is  :  Chillingsworth manor van EP. Het blokje is al wat ouder maar nog steeds leuk om te gebruiken.

Helaas krijg ik de kleuren niet helemaal helder op de foto.
Ik ben erg te vrede, wat vinden jullie ??

Mieke

4 opmerkingen:

  1. Hij is supermooi gelukt Mieke, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een stoere griezelkaart! Mooi bedacht en gemaakt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja leDit is een heel origineel thema. Voor een jongen die van griezelen houdt natuurlijk helemaal perfect! Erg leuk Mieke, en ook tof om je weer eens bij de liftchallenge te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke griezelkaart, erg goed bedacht! En super uitgewerkt, die valt gegarandeerd in de smaak. LEuk dat je met ons meedoet Mieke!

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten