donderdag 9 januari 2014

Mannenkaarten

Zo leuk om jullie berichtjes te lezen, bedankt !!!

Volgende week geef ik mijn eerste workshop van het nieuwe jaar en het thema is : 
MANNENKAART !!

IK heb een paar voorbeelden voor de dames gemaakt en deze wil ik jullie ook even laten zien.
Met de nieuwe materialen van Marianne Design is het niet meer moeilijk om een mannenkaart te maken. Het is zelfs zo leuk dat ik op het moment alleen maar met "mannen"bezig ben.


De malletjes zijn van MD, het papier van Authentique.


Bij deze kaart alleen maar materialen van MD gebruikt


Ook hier is het gereedschap weer van MD en het papier van Authentique.


De auto van MD, papier dacht ik van BoBunny.


Papier weet ik niet meer, malletjes gereedschap MD.


De motor is weer van MD, papier is wat ouder, weet niet meer het merk


Hier is het bootje van MD, papier BoBunny.


Ster en design papier van MD, het zilveren papier had ik gekocht om de deurtjes van onze zoon zijn bed te pimpen, maar hij vond het niets, dan maar een andere bestemming !!

Zo zie je dus met Marianne Design kun je alle kanten op.

Groetjes, Mieke

3 opmerkingen:

  1. Nou jaaaaaaa..... jeetje wat een toffe serie en alles mannen...super gedaan joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige mannenkaarten heb je gemaakt Mieke, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een stoere herenkaarten. Daar krijg ik weer inspiratie van! Ben gelijk volger van je blog geworden, groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten