vrijdag 3 januari 2014

kado envelop

Allemaal bedankt voor jullie reacties op mijn vorige post, ik ga beter mijn best doen om bij jullie ook reacties achter te laten, vaak gebrek aan tijd maar ik ga mijn best doen !!

Afgelopen maand heb ik nog een mooie kado envelop gemaakt met een malletje van Dutch Doobadoo.
Wat hebben die een leuke dingen tegen een leuk prijsje !!!

Ik heb ook gebruik gemaakt van een nieuw paperblok van Prima "the optimist ".


Er gaan er zeker nog meer volgen, vind het zo leuk om te maken.

Groetjes, Mieke

7 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig geworden!
    Leuk he die mal, hij staat bij mij op het lijstje. Maar je hebt hem erg leuk gemaakt!

    Groetjes ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt weer Mieke, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superrrrr gaaf en ben helemaal weg van je bloem!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie kaart. En kleuren die naar het voorjaar doen verlangen.....
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit papier staat bij mij op m'n verlanglijstje. Erg mooi. Zo ook je kaart! Super mooi!
    Ik heb ook een tijdje minder reacties achter gelaten, domweg te druk. Komt wel weer hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten