donderdag 30 januari 2014

Challenge # 97

Lieve allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reacties op de vorige post. Erg leuk om te lezen.
Vandaag is het weer tijd voor de nieuwe challenge van MD.
Deze keer is het de bedoeling dat je een kado envelop maakt met minimaal 3 artikelen van Marianne Design.
Ik heb deze keer een kado envelop gemaakt voor een nieuwe woning.

De eerste envelop is gemaakt voor de challenge


Omdat ik toch bezig was heb ik ook een roze variant gemaakt.


Ik probeer mijn creatie altijd zo te maken dat ze bij het versturen ook niet te zwaar wegen.
Met deze enveloppen is dat ook weer gelukt.

Materialen :

Col1333 Home sweet home
Lr0193 Creatable Key
Pb7043 Eline's Beach House
De envelop is een malletje van dutchdoobadoo

Doen jullie ook weer mee ??

Mieke

5 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit superleuk gemaakt Mieke, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan zeg. Ik vind die huisjes zo leuk.... Staan nog op mijn verlanglijstje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijke envelopjes, ik zou bijna gaan verhuizen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg leuk gedaan weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw zeg! Wat een prachtige envelopjes :) . Wij zijn helemaal fan van de roze versie! Al is de blauwe ook prachtig hoor :)

    Nog een fijne zondag!
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten