maandag 31 augustus 2015

Knutselweer !!!

Vandaag is school voor de oudste weer begonnen (VWO6) en morgen gaat de jongste weer terug naar internaat (6de jaar). De rust keert dan weer in huis, het was lekker ze allebei thuis te hebben maar ook weer lekker om in een ritme te komen. 
Ik heb nog een weekje vakantie waarin ik veel in huis wil doen (blijft toch stiekem veel liggen als iedereen vakantie heeft ) en heelveel knutselen !!!!
Afgelopen week naar Den Bosch geweest en hele leuke malletjes e.d. gescoord. Heb mijn best gedaan out of the box te gaan, heb afgeweken van mijn huidige malletjes.

Van het weekend al begonnen met freubelen, tussen de leuke dingen door. We zijn van Breskens naar Cadzand gelopen over het strand, was een georganiseerde tocht van 15 km. Zondagmiddag nog even met de boot over naar Vlissingen voor de Sail !!!

Nu mijn kaartje ( 1 van de vele ), die ik gemaakt heb.


Het huisje is van Elizabeth craft designs , de bomen van Marianne Design.

Hoop er komende week nog een aantal te plaatsen.

Mieke

4 opmerkingen:

  1. Leuk met die boompjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf! Ik vind die lichtjes langs het dak erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja.. het is zeker knutselweer.
    Ben vanochtend al weer kletsnat geregend met de jongens op mijn fiets.
    Maar ondanks of liever dankzij het heerlijke weer heb je een prachtige kerstkaart gemaakt Mieke!! Echt super leuk het huisje in de sneeuw tussen de bomen.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om even lekker in te slaan op de beurs en weer nieuwe ideeën op te doen. Je kerstkaart is erg leuk. De rand langs het dak van het huisje springt er echt uit.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten