maandag 10 augustus 2015

Geld envelopjes

Wat gaat de tijd toch snel.....
Zie dat het al weer een maand geleden is dat ik wat heb geplaatst. Ik merk toch dat het makkelijker is je creaties op Facebook te zetten dan op je blog.

Hierbij wil ik jullie toch een paar creaties van de laatste tijd laten zien.
Ik kreeg een bestelling voor ,zoals ik ze noem , "geld-envelopjes".
Ik heb een malletje van Dutch Doobadoo gebruikt en papier van Studio Light.




Ik wens jullie een fijne week, ik moet nog 3 late diensten en dan begint mij vakantie.

Mieke

2 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie envelopjes! Zo is geld geven een stuk leuker! Succes nog met je laatste diensten voor de vakantie! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten