dinsdag 16 oktober 2012

Cricut

Welkom, leuk dat jullie langs komen !!! Vandaag was het om te beginnen maar slecht weer, zat om 6.30 uur al op de fiets naar mijn werk. Vanmiddag een uurtje eerder gestopt omdat mijn man jarig is en wat een weertje !!!! Heerlijk.
 
Afgelopen weekend lekker aan de knutsel geweest met de cricut. Wat een apparaat !!
Eerst wat op pinterest rond gekeken en daar kwam ik zo'n leuk kaartje tegen dat ik die heb gelift.
Heet eerste kaartje lijkt er sprekend op, de andere 2 zijn naar eigen inzicht.
 
 

 
meisje variant

 
Allemaal gemaakt met papier uit de blokjes van de Boekenvoordeel.
Ik was zo lekker bezig dat ik met deze schets ook kerstkaarten heb gemaakt, deze volgen later deze week.
 
Wie heeft nog een goeie tip voor een nieuwe cardridge voor de cricut, zou een nieuwe willen kopen maar weet niet welke ?!
 
Lieve groetjes,
 
Mieke


11 opmerkingen:

  1. Grappig, ik zag dit kaartje in een overzicht verschijnen op iemand z'n blog en herkende het kaartje van Pinterest meteen. Je hebt er hele leuke, vrolijke liftkaarten van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schöne Karten hast Du da gemacht. Sie gefallen mir.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je man Mieke, en wat zijn deze kaartjes schitterend geworden, ik vind ze super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd!! Leuke kaartjes, ik zie Alina voorbij komen, want bij haar zag ik deze, en ja, dat doet ze geweldig mooi!
    Mooi gelift!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met je man.
    Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt.
    Altijd handig om deze wat op voorraad te hebben.
    Een idee voor een cartridge... Ik vind de cartridge Create a Critter erg schattig. Heb deze cartridge zelf ook nog niet, is wat aan de dure kant.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n mooie kaartjes! Heel leuk en schattig!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn erg leuk geworden en de eerste ja bijna identiek (heb even gespiekt op je pinterest) Moet zeggen dat ik ook erg veel inspiratie van Pinterest pluk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaartjes! Mooi papier en zo leuk, die rompertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja zo'n snijapparaat is haast onmisbaar geworden! Het doet me erg denken aan kaartjes van Alina... Ken je haar? Ik vind ze top zeg. Erg leuk de babypakjes!
    Oh ik zie dat Cornelie ook aan Alina denkt hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog gefeliciteerd met je man .
    Vind deze kaartjes super erg mooi gedaan .
    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten