vrijdag 25 november 2011

Duo Challenge

Goedemorgen,

Wat een verschil met gisteren. Toen zo zonnig nu zo saai buiten.
Het is maar kil en grauw buiten, binnen moet je haast licht aan.

Met mijn onderstaande creatie doe ik mee met de challenge van Duo Challenge.Je kon je opgeven voor het PDF bestand en daarna er mee aan de slag.
Het lijkt zo simpel maar ik kon er niets "bij " verzinnen. Ik bedoel het doosje maken was erg leuk ook het papier wat ik er bij heb gebruikt is wat ik wilde, maar ik krijg het maar niet op geleukt ?! Snappen jullie het nog?
Soms kost het gewoon erg veel moeite om het te krijgen zoals je ingedachten hebt.
Ik heb toch besloten deze creatie te plaatsen ( gezien de tijd en ik er toch tevrede over ben ).


In mijn vorige post schreef ik dat ik eigenlijk het kerstfreubelen al een beetje zat ben. Als ik dan toch iets voor de kerst moet maken dan wel graag een afwijkende kleur, vandaar dit blauw met bruin.
Ik vind het een leuke kleurencombi.

Lieve groetjes,

Mieke

7 opmerkingen:

  1. Ik vind hem erg leuk. En door het drukke papier hoef je hem niet verder op te leuken. Soms kan eenvoudig nou eenmaal prachtig zijn. Deze behoeft geen extra tierelantijnen! Mooie kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zeker een leuke kleur voor de kerst! het hoeft niet allemaal rood en groen te zijn toch? En het is helemaal af, want door dit leuke papier is het al mooi versierd!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is erg mooi geworden. Ik zou er ook niet meer aan doen, wegens inderdaad het drukke papier.
    Bruin en roze vind ik een hele mooie kleurencombinatie, maar bruin en blauw ook! Ik denk dat ik mijn volgende kaartje ook eens bruin met blauw ga maken, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het ook erg leuk!! Mooie kleuren gebruikt en ook ik zou er niks meer aan doen. Hij is helemaal af!

    Groetjes Judtith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is ook een leuke kleurencombi, en eigenlijk heeft het verder niets nodig. Lekker zo laten.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk kado doosje mieke, en de kleurencombi vind ik super.
    ook het uitstanzen van het boompje en weer terug late komen vind ik gaaf.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig geheel heb je er van gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen met de Duo Challenge!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten