dinsdag 15 november 2011

DCL # 116

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer, ik werk sinds een weekje weer 6 uur per dag en dat is direct te merken in mijn creaties. Ik ben veel minder bezig met freubelen, wat ik wel jammer vind. Dat zal wat worden als ik straks weer fulltime werk.
Ik heb afgelopen week de candy gewonnen bij Sandra .


Ik heb al wat kerstkaartjes met het papier gemaakt, wat in de candy zit. Ik hoop jullie dat van de week nog te laten zien. Sandra , bedankt !!!

Ik ben van de week ook aan de slag gegaan met de schets van de DCL. Een leuke schets waar je weer veel kanten mee op kunt. Ik heb een kaartje gemaakt met de nieuwe papierblokken van de Action. Ze hebben weer 6 nieuwe blokken met bloemen, vlinders en trends.

Voor de kaart heb ik diep donker paars gebruikt. Op de foto komen de kleuren helaas niet zo mooi uit, maar ik ben erg tevreden.


Een eenvoudige kaart, maar wel een waar ik erg trots op ben.

Nog even een vraagje : Zien jullie op mijn blog ook dat mijn achtergrond verdwenen is en dat er nu een blokje door het beeld gaat van photobucket ?! Weet iemand hoe ik dat weer weg krijg ?!

Nog een fijne avond en hopelijk tot snel,





11 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Mieke, het papier van de action heb ik ook gezien, mooie series!
    Wat betreft je verdwenen achtergrond kan ik je helaas niet helpen, geen idee hoe dat kan?
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien even opnieuw instellen bij het ontwerp?
    Leuk je kaartje.
    Bij ons bij de action hadden ze niks van het papier dat ik overal voorbij zie komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf kaartje hoor toch maar weer naar de action dus. Leuk dat je hebt meegedaan bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan, de kleur is ook zo geweldig!

    Fijne dag verder.

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kaart en een prachtige candy heb je gewonnen proficiat mieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje! En de kleuren vind ik erg mooi!
    Verdwenen achtergrond??? Ik zie juist een mooie nieuwe achtergrond (als ik het goed heb!)
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Изумительное сочетание цветов и рисунка! Строго, лаконично и красиво!
    С теплом, Елена

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zie geen balkje van Photobucket hoor Mieke!
    Je kaart is mooi geworden. Lekker strak en mooi papier. Hartstikke leuk dat je meedoet met DCL en jammer dat je straks weer minder tijd hebt om te freubelen wanneer je weer full-time werkt!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie stijlvolle kaart! bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer een mooie kaart!! Leuk dat papier van de action, ik gebruik het ook graag!!

    Mooie achtergrond!!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie clean and simple kaartje. En gefeliciteerd met het winnen van je mooie Candy, veel plezier ermee. :))
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten