maandag 10 oktober 2011

Nederlandse kaarten uitdaging # 3

Hallo allemaal,
 
Vandaag een kaartje gemaakt voor de Nederlandse kaarten uitdaging. Het is de bedoeling een kaartje te maken volgens de schets en deze keer moest er minimaal 1 dier in voorkomen.
Nu heb ik een week of twee geleden een nieuwe stans bij Kitty gekocht. Het is een Go kreate stans. Ik had dat uiltje al eerder op haar blog voorbij zien komen en wilde er ook graag een hebben. Toen deze challenge kwam had ik daar direct een idee mee, het duurde alleen eventjes voordat het idee uit was gevoerd. Maar hier is dan mijn kaartje:
het papier is van pipoos


Kijk ook nog even op het blog van de Nerderlandse kaarten Uitdaging , ze geven namelijk een extra candy weg, je kunt nog meedoen tot 15 oktober !!! Ook staat mijn kaartje van de vorige uirdaging een weekje in de "spotlights"( ben zeer vereert ).

Ook nog een korte update van mijn voet : heb 3 weken loopgips gekregen, de aanhechtingspunten van mijn pezen in mijn hiel zijn ontstoken. Na 3 weken moet ik om orthopedische zooltjes. Ben dus nog wel even zoet.


Posted by Picasa

9 opmerkingen:

  1. Weeral een prachtige kaart! Ik hou van die kleuren en wat is dat uiltje überschattig!
    Ai, hopelijk heb je niet teveel pijn aan je voet...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leukerd weer mieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk fleurig kaartje en sterkte met je pootje!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, vrolijk kaartje! Ook je kaart hieronder is super!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Erg creatief!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van Nederlandse Kaartenuitdagingen.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaartje prachtig.
    Dank je wel voor het meedoen en succes met de wedstijd.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige leuke kaart.
    De uilen zijn dan ook prachtig.

    Gezellig dat je meedoet aan de Nederlandse Kaarten Uitdaging.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaart heb je weer gemaakt Mieke '
    Wat sneu dat je toch met je voet in de gips zit
    Hopleijk heb je er niet te veel hinder mee

    beterschap
    gr eef

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten