dinsdag 4 oktober 2011

Ik ben getagd !!!!

Hallo allemaal,

Hebben jullie ook zo'n moeite om berichtjes achter te laten ? Ik ben bij meerdere van jullie langs geweest maar krijg niets geplaatst. Ik zal het op een later tijdstip nog eens proberen.

Ik zag dat Evelien mij getagd heeft . Dank je wel, vind het een hele eer.Ik heb begrepen dat ik nu 10 dingen over mezelf kwijt moet/mag. Nou hier komt het :

1. Ik ben 39 jaar oud , getrouwd met Joop, moeder van Caroline (14) en Ramon (12) en woon in Terneuzen, Zeeuws-Vlaanderen.

2. Ik sinds 2005 gediplomeerd verpleegkundige en werk fulltime op de afdeling Interne geneeskunde in het ziekenhuis van Zeeuws- Vlaanderen.

3. Ik maak al van af mijn 12e kaartjes, ben begonnen met origami en filigraam en heb dit aardig uitgebreidt.

4. Ik hou erg van licht , mensen om mij heen  en de radio zachtjes aan.

5. Wij hebben 2 katten ( zie sidebar) Sem en Renzo beide 4 jaar oud.

6. Ik vind het erg moeilijk om nog iets over mezelf te vertellen omdat ik niet graag in de belangstelling sta.

7. Ik sta graag voor andere klaar en help waar nodig.

8. Ik ben dit jaar begonnen met het geven van workshops  en dat gaat me aardig af .

9.Ik vind dat ik te weinig uren in een dag heb, waardoor mijn hobby er snel bij in schiet.

10. Ik ben blij dat dit het laatste is want ik zou niet meer weten wat ik nog over mezelf kan vertellen.

Nu moet ik nog 5 mensen uitkiezen, hierbij mijn lijstje:







Eigenlijk zou ik deze tag aan jullie allemaal willen geven, want we zijn allemaal creakanjers !!














2 opmerkingen:

  1. Hallo Mieke,
    Fijn dat je aan me dacht! Je kaartjes hieronder vind ik héél leuk en mooi!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou kom ik toch nog een beetje van je teweten mieke.
    het lijkt ooit net dat je geen berichtjes kan plaatsen, maar ze staan erwel.
    bv, net als bij mij zie je niets, maar ik krijg het wel bij mijn hotmail gewoon binnen en kan het dan gewoon plaatsen.
    het is overal wel verchillend.
    nou succes ermee.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten