zaterdag 13 augustus 2011

Van alles wat

Hallo lieve mensen,

Ik ben weer terug in blogland. Ben al even snel langs jullie blogs gevlogen maar nog geen tijd gehad om reacties achter te laten. We zijn 5 daagjes naar de Ardenne geweest ( 2 natte dagen en 2 droge dagen ).
Ik heb wel wat gefreubeld maar niet veel, ik zal nog wel eens wat showen.
Vandaag is onze dochter  jarig ...14 alweer !!!! ( er zal dus weinig geblogd worden), toen ze geboren werd hadden we een hitte golf ( daar is nu niets van te merken ).

Vanmorgen opende ik mijn mail en bleek ik een giveaway gewonnen te hebben bij Lucy.
Hieronder de foto van wat ik gewonnen heb .




Dit was het voor vandaag, nog een fijne dag allemaal.





7 opmerkingen:

  1. Hey mieke
    Fijn je weer in blogland tegen te komen
    Zulke dagen zijn dan inderdaad altijd weer veel te senl om ,maar de hoofdzaak is dat je heerlijk genoten hebt
    Wil je langs deze weg van harte feliciteren met jullie dochter haar verjaardag
    Van harte ,en maak er een gezellige dag van

    gr eef

    BeantwoordenVerwijderen
  2. прекрасный подарок маме ко дню рождению дочери! Хорошего настроения и красивого праздника!
    с теплом, Елена.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou gefeliciteerd met je prijs mieke, zal heus wel van pas komen.
    daar zullen we wel binnekort iets moois van zien.
    enneeeee welkom terug.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter en met je leuke give-away! Hopelijk heb je ondanks de 2 regenachtige dagen toch wel een leuke vakantie gehad? Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met de verjaardag van je dochter! Leuk cadeautje heb je gewonnen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou fijn dat je er weer bent! En ik ben weer benieuwd naar je freubels :-).
    Van harte gefeliciteerd met je dochter. Ik wens jullie nog een hele fijne verjaardag toe.
    Prachtige give away heb je gekregen zeg.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer of geen weer, een paar dagen er tussenuit doet sowieso deugd (ik spreek uit ondervinding ;) ) Hopelijk heeft je dochter een fijne verjaardag gehad vandaag! Ook gefeliciteerd met je gewonnen giveaway! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten