zondag 10 april 2016

Hout

Wat een super mooie dag vandaag !!!
Lekker genieten.

Vandaag laat ik mijn kaartje zien voor de challenge van Knutsels en Kadootjes.
Zij vragen hout op je kaart/creatie.
Ik heb 2 weken terug dit kaartje er al voor gemaakt, alleen kwam het er maar niet van om deze te plaatsen, nu even tijd gemaakt.


Volgens mij is het "hout"papier van Joy! en de rest van het papier is van MD.


Ik wens jullie nog een fijne zondag, ik ga zo nog een late dienst draaien.

Liefs, Mieke


9 opmerkingen:

  1. Gelukkig denk je er toch aan hem te plaatsen want hij is heel gaaf! Mooi, die vrolijke kleuren steken zo goed af tegen de hout achtergrond. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Mieke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie en vrolijke kaart! Leuk! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig kaartje Mieke...zoooo mooi dei houtachtergrond...en daar mooie kleurtige accentjes opgemaakt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk!!

    Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your blog is very nice,Thanks for sharing good blog.
    starbet agent

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very interesting, good job and thanks for sharing such a good blog. Your article is so convincing that I never stop myself to say something about it. You’re doing a great job. Keep it up and visit Minecraft Guide Tips and Tricks

    BeantwoordenVerwijderen
  8. your article is awesome always follow your blog and found the most interesting topics. I following you I also start a blog on
    How to Find Your Check Routing Number>

    BeantwoordenVerwijderen
  9. เกมสล็อต ค่าย Pg วันนี้จะมาแนะนำเกมสล็อตยอดฮิตทั้งหมด 7 เกมที่กำลังได้รับความนิยมเป็นอย่างมาก ด้วย ภาพ เนื้อหาของเกม และที่สำคัญแตกง่ายมากๆ อีกด้วย กับ สล็อต 2022

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten