donderdag 4 juni 2015

Challenge #131

Lieve allemaal,

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige post.
Ik krijg nog steeds kippenvel als ik de foto's zie.

Vandaag is er weer een nieuwe challenge van start gegaan bij het MD challenge blog.
Deze keer wordt er een kaart gevraagd met 2 diertjes van Eline, oud of jong het maakt niet uit.
Hierbij mijn bijdrage.


Ik heb een A5  formaat kaart gemaakt, zo kan er wat meer op. 
Aan de binnenkant heb ik nog een kuiken geplakt.


Doen jullie weer allemaal mee ?
Kijk nog even op het blog voor de voorwaarde.

Groetjes,

Mieke

2 opmerkingen:

  1. Leuk al die diertjes in de weide!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige kaart. leuk tafereel hebt je gemaakt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten