dinsdag 7 april 2015

Vergeet mij nietjes en Lelietjes der dalen

Lieve allemaal,

Hebben jullie dat ook dat je makkelijker een foto op Facebook zet dan op je blog ?
De meeste foto's maak ik tegenwoordig met mijn GSM waardoor het makkelijker te plaatsen is op FB.
I moet er altijd aan denken om ze via de mail door te sturen naar mijn computer zodat ik ze ook hier kan laten zien, voor hen die geen Facebook hebben of mij daar niet volgen.

Al een tijdje heb ik de stansjes van MD, de bloemenserie in mijn bezit. Heb ook al een poosje een ideetje in mijn hoofd wat ik er mee wil doen, maar doordat ik heel veel heb moeten werken, heb ik dit nog niet kunnen doen.
Gisteravond eens lekker achter mijn bureau gekropen en hier het resultaat.


Het papier komt uit een nieuw Studio Light blokje, het mandje is al een oudje van MD.


Het papier is van Noor! Design en de flesjes van Joy!


Ik wens jullie een zonnige dag !!

Mieke

3 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes, Mieke!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit mooi en wat een prachtige stansjes! Echt plaatjes... groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes Mieke, de oudjes doen het nog goed

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten