zaterdag 21 februari 2015

Noor! Design Challenge februari

Lieve allemaal,

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige post.
Ik heb afgelopen week vakantie gehad en deze goed besteed, een drukke maar mooie week om op terug te kijken. Veel gedaan zowel in huis als met knutselen.

Ik heb o.a. een boekje gemaakt voor ATC's, de challenge van deze maand bij Noor! Design.
Ontzettend leuk om te maken, ik heb de ATC's gemaakt maar deze zijn niet te ruilen.
Ik heb verder ook een doosje om het boekje gemaakt , zodat ik het als kadootje kan geven ( heb er ook al een bestemming voor ).

Zoals jullie misschien wel weten ben ik grote fan van Marianne Design, heb pas sinds kort dat ik ook met Noor! spulletjes bezig ben, hierdoor heb ik nog niet zoveel spulletjes van Noor!
Het ATC boekje is dus gemaakt met materialen van Marianne Design, ( ik hoop dat het niet erg is ).


IK heb er een mannenboekje van gemaakt, met het thema vervoersmiddel.
Ik heb het mannenblok van Marianne gebruikt.Een touwtje om het boekje dicht te houden.


Hier zie je alle mapjes duidelijk met de ATC's er in.


Een serie van 4 ATC kaartjes, gebruik gemaakt van de malletjes van Marianne Design.


Dit is het doosje wat ik er omheen heb gemaakt met mijn enveloppe punch board. Er is een mooie site waar je de maten in kan voeren van het doosje wat je wilt hebben en het wordt dan voor je uitgerekend op welke maat je moet score en hoe groot je papier moet zijn ( klik hier voor de link ).

Ik wens jullie een fijn weekend.

Mieke

3 opmerkingen:

Hier kun je je reactie achterlaten