dinsdag 4 juni 2013

Blauw deel 2

Daar ben ik weer, Ik heb de blauwe serie af !!!
Ik vond het erg moeilijk, ben niet zo van het blauw, maar het resultaat mag er zijn ( al zeg ik het zelf ).
 De een iets simpeler dan de ander en ook verschillende kleuren blauw.
De eerste is mijn favoriet :





De eerste 3 kaartjes zijn van dezelfde serie. De 2 hieronder zijn van papier uit een ander blok. 
Het blauw is hier heel anders .



Dit was het weer, morgen nog 1 dagje werken en dan 2 dagen vrij. Komende donderdag vier ik mijn verjaardag dmv een workshop. De foto's volgen later, ga nog niet zeggen wat we gaan doen, anders is het geen verrassing meer voor diegene die komen.

Veel liefs, tot snel.

Mieke

5 opmerkingen:

  1. Ziet er weer heel leuk uit Mieke. En je kunt nog even doorgaan want er is nu niemand die je naar bed stuurt :-)
    Hattem is nu online, zag mijn zusje al op de eerste foto en... het is mooi kampweer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaarten, ik vind ze allemaal heel
    erg mooi geworden, leuke kleurtinten ☼

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaarten. Ze zien er allemaal super uit hoor.
    Alvast een fijne verjaardag.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi
    deze serie heb je ook weer super gemaakt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat een mooie kaarten, prachtige kleur ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten