vrijdag 10 mei 2013

MD Challenge # 80

Lieve allemaal,

Het is al weer een week geleden dat ik wat van me heb laten horen. Mijn moeder heeft inmiddels de uitslag : alles is schoon , er is geen nabehandeling nodig !!!!

Afgelopen woensdag en donderdag zijn we in Groningen geweest, het was erg leuk en gezellig. We zijn ook nog in Pieterburen wezen kijken, het is erg leuk om daar eens heen te gaan. We hebben deze dagen 850 km gereden. Onze dochter heeft haar vriendin voor het eerst in levende lijve gezien. Ze kende elkaar al 1,5 jaar via internet en hebben elkaar wel al veel gesproken via skype, twitter en wat al niet meer. Het was erg leuk ( al is vanaf hier het net zover om naar Parijs te rijden als naar Groningen, misschien de volgende keer de andere kant op ).

Ik wil jullie mijn nieuwe creatie laten zien voor het MD Challenge blog. Deze keer mocht ik het onderwerp kiezen. Ik heb gekozen voor een doosje/verpakking voor 2-4 theezakjes en gebruik maken van een creatable, verder zoveel mogelijk MD materialen.

Hieronder mijn voorbeeld :





Van alle kanten belicht, volgens mij heeft het verder geen beschrijving nodig. Kadootje ook gelijk maar weggegeven.

Groetjes, Mieke

5 opmerkingen:

  1. Hoi Mieke
    Wat fijn de goede uitslag van je moeder .
    Dit doosje heb je weer erg leuk gemaakt .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supergoed nieuws Mieke, wat ben ik blij voor jullie. Wat heb je dit weer prachtig gemaakt, ziet er tiptop uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer net zo leuk als je andere doosjes, Fijn dat je moeder weer "schoon" is. Moet ze ook nog na-kuren?
    Sterkte ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn Mieke dat alles goed is met je moeder. Dat is heerlijk moederdag vieren vandaag.
    Je theedoosje is super, heel erg leuk gemaakt.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O zo fijn dat alles goed is met je moeder.
    Theedoosje is super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten