dinsdag 1 januari 2013

Er is er één jarig.......

Lieve allemaal,
 
Na vandaag al ruim 300 km te hebben gereden en daarvoor 4 uur in de auto te hebben gezetten, zijn we weer terug bij start. Vandaag is ons neefje jarig en wordt alweer 5 jaar.
Afgelopen week kwam mijn Sinterklaaskadootje nog binnen : een cardridge voor de Cricut.
Ik had direct de gedachten om er een kaartje mee te maken voor Thijs.
Het kaartje werd een KAART ( A5 ) en viel goed in de smaak .
 
 
Ben er een hele avond mee bezig geweest, maar dan heb je ook wat !! Alles op de kaart is gemaakt met de Cricut.
Verder wil ik jullie nog alle goeds wensen voor 2013, ik hoop op net zo'n jaar als het afgelopen jaar. Wij hebben een mooi, gezellig, creatief en liefdevol jaar gehad, hopelijk wordt dit jaar net zo !!!
 
Verder wil ik jullie deze bijbelse spreuk meegeven :
 
Een lachend gezicht verblijdt het hart,
een goed bericht verkwikt het lichaam.
Een vriendelijke uitspraak is een korf vol honing,
zoet voor de ziel en gezond voor het lichaam.
 
Veel liefs, Mieke


4 opmerkingen:

  1. Toch nog een beetje 3D :-)
    Dank voor deze mooie spreuk.
    groet, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk gedaan Mieke,kan me goed indenken dat je neefje er blij mee was.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Mieke!!! de beste wensen en al het goede voor 2013.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten