donderdag 20 december 2012

Marianne design challenge # 70

Hallo allemaal,
 
Om te beginnen de winterfair was een succes, wel minder druk dan vorig jaar , wel meer verkocht.
De overschotjes meegenomen naar mijn werk , waar ook nog een antal dingen zijn verkocht, leuk hoor.
Nu op naar mijn eigen kerstkaartjes, eigenlijk nieuwjaarskaartjes. Omdat ik het voor de kerst niet meer red heb ik besloten om nieuwjaarskaartjes te maken.
Ik heb er al 1 klaar en dat is de challenge kaart voor Marianne Design. Deze keer mocht ik de opdracht verzinnen, en aangezien ik weg ben van wiebelkaartjes ( dankzij José......), is dit de opdracht : maak een wiebelkaart met MD materialen.
 

 
Op de achtergrond een gezellig kerstsfeertje gecreerd door Caroline ( 2 champagneglazen gevuld met water en daarop wat sneeuw ).
 
Onze zoon (14 jaar en 1.90 m) had afgelopen week Kerstival op school en moest daarvoor in kostuum naar school. Zo trots op onze zoon dat ik even een foto moet laten zien.
 
 
Ik weet het , hij kan wat vrolijker kijken maar op deze leeftijd op de foto is al heel wat.
 
Fijne dag allemaal !!!
 
Mieke
 

7 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart voor de challenge Mieke, mijn complimenten hoor.
    Ook voor je knappe zoon.
    Zal de laatste keer zijn dat hij in kostuum wordt gezien denk ik hi hi hi.
    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je zoveel verkocht hebt Mieke, super. En wat is je nieuwjaarskaart super gelukt, prachtig is die geworden. Wauw is jouw zoon 1.90 meter, Dani is ook 14 jaar en net aan 1.65 meter en dat vind ik al groot (hahaha is ook niet zo gek want Aniet is maar 1.64 en dan vind ik al gauw iemand anders groot), wat ziet hij er stoer uit in zijn kostuum en petje af dat hij op de foto wou, want op die leeftijd ....... Hoop dat hij het leuk heeft gehad.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Mieke! En je zoon is letterlijk een grote zoon! Je mag er trots op zijn!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie wiebelkaart heb je weer gemaakt.leuk met de klokjes.Wat ziet je zoon er goed uit in pak en wat is hij groooooot en dat voor 14 jaar!daar mag je zeker trots op zijn.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke wiebelkaart en je zoon ziet er prachtig uit hoor in zijn pak, en ja dan worden ze toch al weer groot he.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O zo leuk die wiebelkaart! En tja op die leeftijd op de foto moeten...;-) Maar wees jij maar lekker trots!

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten