zondag 4 november 2012

Kerstster

Vandaag lekker bezig geweest met mijn nieuwe kerstpapier, gekocht op de Kreadoe.
Vorig jaar kwam ik deze ster al tegen en heb hem toen opgeslagen om ooit eens te maken. het is er eindelijk van gekomen.
 
Ik heb het nieuwe kerstpapier van Bo Bunny gebruikt. Erg mooie kleuren blauw.
Hieronder zie je de ster dicht, zo gaat hij ook in een doosje ( moet ik nog maken ) om te versturen.
 
 
Door het kraaltje omhoog te schuiven, ontvouwt de ster zich. Als je dan de kraal weer terug schuift zie je het volgende :

 
Zo ontzettend leuk om te maken en vrij simpel maar o zo'n leuk resultaat.
Hier heb ik het voorbeeld vandaan.
 
Allemaal nog een fijne zondag.
 
Mieke


17 opmerkingen:

  1. Whaw, prachtig zeg! En heel erg mooi papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is inderdaad heel erg leuk en wij hebben hem vorig jaar met Stichting Steunpunt ook gemaakt. Zie website http://papiercreatiesstichtingsteunpunt.blogspot.com

    Heel mooi kleurtje
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Das ist ein wunderschöner Stern, zum nachmachen. Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Mieke en vooral als je hem open maakt.Lijkt mij wel niet simpel om te maken .groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er echt super uit! Ik ga ook eens kijken want ik zoek nog iets leuks om met de kinderen te maken voor de Kerstmarkt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke ster, ben benieuwd naar het bijbehorende doosje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bravo - sehr schön gemacht!
    Liebe Grüße
    Zinzia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is die prachtig geworden Mieke en dat is inderdaad mooi papier he dat nieuwe blokje van Bo Bunny, ik heb hem zelf ook gisteren binnengekregen. Jouw creatie is weer helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hallo
    leuke ster en makelijk te maken ik heb het even uit geprobeert .
    heel leuk geworden al heb ik het even van een papier gemaakt wat ik niet zo leuk vond maar valt nu mee
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig gemaakt .
    En heel mooi papier heb je gebruikt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is een geweldige ster geworden. Prachtig papier heb je gekocht! groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig Mieke, misschien waag ik me hier nog eens aan, hij staat in mn favorieten!
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig zeg. Heb de link opgeslagen wie weet.....Misschien ook leuk als kerstkaart?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hello Mieke,
    Bedankt voor het plaatsen van die mooie ster. ik heb hem nu ook gemaakt. Vind het wel leuk om te maken.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk toch z'n ster...ook een mienie gemaakt ....lastig maar zo kicken ;o)

    Mooi blog heb je hoor.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten