donderdag 6 september 2012

Workshop

Allereerst heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes op mijn vorige post, zo leuk om te  lezen !!!!
 
Vandaag wat geknutseld, had zomaar 1 hele dag vrij ( of 2 dagdelen zoals mijn collega zei ). Heb er net 3 dagen opzitten en begin morgen aan een reeks van 6 dagen , dus niet zoveel tijd om te freubelen.
Ik ben alvast bezig geweest met voorbeeldjes voor de workshop die ik volgende week donderdag ga geven. Het thema is kerst. Ik wilde wat anders dan een doorsnee kaart en bedacht mij dat ik vorig jaar een aantal kaartjes op deze manier had gemaakt. Het is een kaartje en tegelijk een doosje. Je kunt er een tekst of iets dergelijks in doen.
 
 
Deze kaartjes zijn gemaakt met papier van Trekpleister, vorige week stonden ze in het boekje. Mijn schoonmoeder was zo lief om ze voor mij te halen ( met alle toebehoren ).

 
De sneeuwpop is een nieuwe creatable van MD, de sjaal en het gezichtje heb ik met een fijnschrijver wat kleur gegeven. In de foto hier boven ze je nog sterretjes , die zijn van de Xenos.

 
Deze 2 kaartjes zijn gemaakt van het laatste nieuwe papier ook van MD. Ook de creatables zijn van Marianne. Om dit kaartje heb ik een wikkel gemaakt.

 
Ook aan de binnenkant een creatable gebruikt.

 
De kerstlabeltjes zitten los in het doosje, je kunt hier je wens voor de feestdagen opschrijven of gewoon de afzender. De ontvanger kan ze ook in de kerstboom hangen.
 
Volgens mij heb ik voldoende voorbeelden en ideeën voor de dames.
 
Iedereen een fijne avond,
 
Liefs, Mieke


6 opmerkingen:

  1. Hallo Mieke
    Mooie kerstkaarten heb je gemaakt heel leuk idee om een doosje/kaart te maken.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super leuke en mooie kerstkaarten Mieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kerstkaart/doosjes. Ik heb ze al eens voor bij zien komen op de website van Splitcoaststampers. Leuk trouwens dat je een workshop gaat geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super voorbeelden voor je workshop Mieke! Die gaan zeker in de smaak vallen!!!
    Succes met je werk weer he. Poeh, 6 dagen, das best veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mieke wat leuk dat je op mijn blog bent langsgeweest en volger bent geworden. Heb ook even bij jou rondgeneusd, wat een mooie kaarten maak je, super. Ben ook gelijk bij jou volger geworden, gezellig.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zijn deze kaartvormen met doosje. Ik heb die een tijdje terug gekregen met daarin een puzzeltje met een foto van onze poezen. Vond dat zo'n leuk idee. Daarna die vorm eigenlijk niet meer gezien. Succes met de workshop!

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten