dinsdag 14 augustus 2012

Noor! Design : Challenge #1

Hallo allemaal,

Wat een weertje he ?!?!?! Geweldig, heb gelukkig van de week nog vakantie.
Vanmorgen is Caroline op haar nieuwe school begonnen, 't was toch wel een beetje spannend. Ik ben voor de gezelligheid met haar meegereisd.De wekker ging om 6 uur, we zijn om 7.10 uur met de fiets naar de bushalte vertrokken en uiteindelijk stapte we om 8.45 uur uit de trein. Ze werd erg leuk onthaald op school, ze wisten direct wie ze was en werd meegenomen naar de juiste klas. Toch een voordeel zo'n kleine school. Ze is erg enthousiast en hoopt op een leuke klas. Erg fijn voor haar dat ze vanmiddag met een leraar mee kan rijden naar huis, als ze met openbaarvervoer moet is om 18.30 uur weer thuis ( ja je moet er wat voor over hebben om een goede school voor je kind te vinden ). Gelukkig vind ze het reizen niet erg, de aansluitingen zijn goed. Ze maakt 4 lange dagen van 9-17 uur school en is altijd de maandag vrij ( heeft ook wel wat !).

Nu mijn kaartje, ben van de week aan de knutsel geslagen voor de Challenge van Noor! Design.Het is de bedoeling een easelkaart te maken naar het patroontje ( te vinden op de site ) van een A4. Ook willen ze dat je zoveel mogelijk materialen gebruikt van Noor!Design of Joy!craft.
Ik moet zeggen dat ik daar niet zoveel van heb, wat stansjes maar zeker geen papier. Ik heb mijn best gedaan.
De kaart is gemaakt met de gitaar en vlaggetjes van Joy!craft, eigenlijk had ik iets anders ingedachten maar mijn gezin vond dat ik deze in moest sturen.


De cijfers en letter zijn uitgesneden met de cricut. Het papier is van Authentique ( celebrate ).

De kaart hieronder wil ik toch ook laten zien. Deze kaart was mijn bedoeling om in te sturen. Ik vind hem zelf erg leuk. Heb hiervoor de stansjes gebruikt van de serie Thee van Joy!craft.
Het papier is uit een blok van Action.
Deze kaart had ik in mijn hoofd toen ik de challenge zag, mijn gezin besloot anders: vinden de eerste kaart meer aanspreken ( ik moet zeggen dat de kleur het wel doet ). Met deze kaart doe ik uiteraard NIET mee maar ik wil hem toch laten zien.


( altijd moeilijk om een easelkaart op de foto te krijgen )


Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Veel liefs, fijne dag.

Mieke

7 opmerkingen:

  1. Hoi Mieke

    Wel spannend voor je dochter zo,n nieuwe school .Hier nog een week en dan beginnen de scholen weer .En de hogere nog twee weken .

    Vind je kaartjes allebei erg leuk ook die met de pastel tintjes is erg mooi
    mooi model easel kaart

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaarten Mieke.
    de onderste is mijn favoriet.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou ik vind je kaarten allebei toppie
    als ik moest kiezen zou ik voor de eerste gaan
    de andere is echt niet minder mooi
    maar de eerste spreekt mij meer aan
    komt misschien door de kleur
    en je hebt zo goed de vlaggetjes geplakt zodat de easel mooi blijft staan
    ja echt super gedaan.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allebei je kaarten zijn erg mooi en heel verschillend.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo je eerste kaart knalt zeg! Ik vind em erg leuk. Je tweede is een leuke lieve kaart. Tof die theepot met kopjes en schaal!
    Een hele reis voor Caroline. Gelukkig dat het maar 4 dagen is he. Ze zal er wel aan wennen. Prettig dat ze vandaag mee kon rijden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaartjes prachtig. Mijn voorkeur heeft de bovenste.
    groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten