maandag 23 juli 2012

Met hulp van ........

................ van de cricut !!!
Hier een paar kaartjes gemaakt van restjes papier en met gebruik van de cricut. Ik had een paar geboorte kaartjes nodig voor een meisje, wat is de cricut dan een handig apparaat.

Ik heb pas een cardridge overgenomen van Cornelie. Met deze cardridge heb ik de bloemetjes gemaakt. Zo leuk om te doen !!!


Het papier komt uit een oud blok waarvan ik de naam niet meer weet.


Dit kaartje is gemaakt van restjes van een MD paperblock en de knoopjes zijn van de Boekenvoordeel.


Papier van Rosa Dotje


Papier uit een blokje van de Trekpleister.

Mijn favoriet is kaart 2, welke die van jouw ?

Fijne dag nog verder,

Mieke

ps: Sorry voor de kwaliteit van de foto's ,had beter gekunt !!!


10 opmerkingen:

  1. Hoi Mieke

    Ze zijn allemaal erg leuk zo .maar vind nummer 3 wel heel lief zo echt een meisjes baby kaart met die lieve kleurtjes.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent lekker bezig Mieke! Mooie kaarten. De derde en vierde vind ik het mooist. Het ontwerp daarvan vind het het beste. Die zonnetjes op de laatste vind ik superleuk zeg! Mooi met de brads!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Mieke,
    Je bent druk bezig geweest zie ik. Ik vind ze allemaal mooi maar nr 3 krijgt mijn voorkeur.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. allemaal leuk, maar de 3e vind ik ook het leukste,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn allemaal erg leuk geworden Mieke, de derde vind ik zelf het leukst maar dat is omdat ik van zachte kleuren houd. Maar als ik zou gaan voor vormgeving dan vind ik nummer 2 het leukst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij bent lekker bezig geweest zeg! Zoveel meisjesbaby's geboren bij jullie?? Ik vind nummer 3 de mooiste.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke leuke allemaal! Fijn dat je meteen zo lekker aan de slag kon met de cartridge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaartje Mieke, zien er super leuk uit.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Mieke, wat maak je een leuke kaarten zeg! Ik vind ze allemaal mooi, maar nummer 3 spreekt me ook door de lieve kleurtjes het meest aan. Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten