zaterdag 17 december 2011

Low budget kerstkrans

Goedemorgen allemaal,

Het is hier eindelijk droog.De winterfair was voor herhaling vatbaar, er was een grote opkomst. Het is altijd afwachten wat het gaat worden en het was natuurlijk de eerste keer dat ik dit heb georganiseerd. Volgend jaar gewoon nog een keer.

Ik heb van de week nog even snel een kerstkrans gemaakt ( kan de mijne niet meer vinden ?!), van een stro krans en een rol pedaalemmerzakken.
Ik ben de krans al op verschillende blogs tegen gekomen en het leek mij leuk om er ook een te maken.
Het is erg simpel en je kunt het makkelijk onder het 20.00 uur journal maken, haha.



Het is net een krans van sneeuw. Hierbij de link waar je de beschrijving kan lezen : http://hobbydoos-anneke.blogspot.com/2011/11/turtorial-krans-met-pedaalemmerzakken.html

Allemaal nog een fijne dag,

Mieke


4 opmerkingen:

  1. Die van jou is ook erg mooi, prachtig met die donkere bal en kleinere krans!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is echt heel mooi! Ik vind ook dat die donkere kerstbal en het donkere kransje het helemaal af maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk effect! Heel gaaf hoor!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat de winterfair zo'n succes was!
    De krans is erg mooi!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten