dinsdag 5 juli 2011

Diaperflodpouch

Ook ik wilde meedoen met de challenge van Dutch Card Lovers # 97.
De diaperfoldpouch, wat leuk om te maken en je kunt er zoveel kanten mee op !!!
Een ontzettend leuke challenge. Ik wil in mijn diaper een rompertje of iets dergelijks doen , als kraamkadootje. Ik ga er zeker nog een aantal maken ( eerst nog wat papier aanschaffen ).
Ik wil hierbij ook mijn nieuwe volgers welkom heten, leuk dat jullie volger zijn geworden.
Het papier is van Rosa Dotje, de vlinder en de bloemetjes zijn gemaakt met de creatable's van Marianne Design.




Fijne avond !!  Mieke
Posted by Picasa

13 opmerkingen:

  1. Ohhhhh Hij is echt leuk geworden!!! en wat een leuk idee zeg ga meteen ff kijken voor het patroon.

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is ontzettend leuk geworden mieke, iedereen heeft er plezier in om het temaken.
    de mijne komt er morgen op testaan.
    ik vind je vlinder en roosjes heel mooi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héél mooi Mieke! Leuk model hé! Ik zag het al op andere blogs ook verschijnen. Leuk als cadeautje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eeeerg mooi Mieke! Mooi papier, prachtige vlinder en die roosjes vind ik zooo prachtig joh! Super!
    Groetjes, jose

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is leuk geworden Mieke!! Mooie papier combinatie en die roosjes zijn echt leuk!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja hij is onwijs mooi geworden!! Mooi effect zo met die vlinder en de blaadjes!Roosjes ook super!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige uitvoering van de DFP!
    Supr dat je met ons meedoet bij DCL.

    Groetjes,Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gedaan en wat een schitterend papier heb je gebruikt.:)
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi gemaakt zeg!
    Lieve groetjes
    Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel erg mooi geheel leuk met die bloemetjes en die grote vlinder. Bedankt voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie vrolijke uitwerking

    bedankt voor je deelname aan dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldige creatie Mieke!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten