maandag 9 mei 2011

Marianne Design Challenge # 33

Hallo allemaal,
Als eerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten, fijn dat jullie mijn blog waarderen.
Ook allemaal zo verwend met moederdag, nou ik wel. 'k Heb allerlei knutselspulletjes gekregen, van roosjes tot papier en van splitpennen tot creatables van Marianne Design ( ben ik echt fan van ).
Gisteren ook direct een kaartje gemaakt voor de Md challenge. Deze keer moest het een witte kaart zijn , alleen de stempel of het 3D plaatje mochten gekleurd. Heb ook direct mijn nieuwe creatable gebruikt.
Ik heb het kaartje vrij simpel gehouden maar is wel naar mijn zin.


Posted by Picasa

4 opmerkingen:

  1. Erg leuk gemaakt Mieke
    Bedankt voor het meedoen

    Gr. Anita
    Designteam MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele mooie kaart mieke, leuk met die kleine bloemetjes in de hoek.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart!

    bedankt voor het meedoen met de challenge

    gr Wybrich
    Designteam MD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende kaart heb je gemaakt voor de challenge!

    bedankt voor het meedoen!
    gr Wybrich
    Designteam MD

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je je reactie achterlaten